неділя, 2 квітня 2023 р.


День інформації до Міжнародного дня дитґчої та юнацької книги"Дитина читає-країна процвітає!"

ЗАКРИТТЯ  ТИЖНЯ  ДИТЯЧОЇ  ТА  ЮНАЦЬКОЇ  КНИГИ

2 КВІТНЯ (НЕДІЛЯ) Міжнародний день дитячої книги - встановлений Міжнародною радою дитячої книги. Відзначається щорічно 2 квітня (день народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена).





Літературна відео подорож "З КНИЖКИ НА ЕКРАН"


Я ОБИРАЮ КНИГУ!

     Книга в Україні завжди користувалася великою пошаною. "Велика користь буває від учення книжного. Книги — це ріки, що напоюють світ, це джерела мудрості", — писав давньоукраїнський літописець. 
Зрозуміло, чому в Київській Русі існували книгозбірні при церквах, монастирях, при князівських та боярських дворах. Про це переконливо свідчать історичні джерела — ті самі книжки.

Я не можу уявити свого життя без книги. Найбільше мені подобаються твори дитячої літератури й сучасна фантастика. Але найнезабутніше враження справила на мене колись повість-казка "Чарівник Смарагдового міста", яку написав Олександр Волков. Я перечитував її кілька разів, кожного разу відкриваючи для себе щось цікаве й нове. Пізніше я захопився романами Жюля Верна. У моїй уяві виникали екзотичні пейзажі, сповиті імлою. Я бачив себе й бідолахою, викинутим на берег морськими буревіями, і п'ятнадцятирічним капітаном, що веде свій корабель до благородної мети, і дикуном, який усе життя провів серед незайманої природи на безлюдному острові. А зараз я охоче читаю серйозні твори українських письменників, де розповідається сувора правда про нелюдське життя нашого народу за часів далекого й не дуже далекого минулого.

Я щиро вважаю, що телебачення та електронні машини ніколи не зможуть повноцінно замінити щасливих годин спілкування з книгою. Свій твір-роздум я хочу закінчити повними філософської глибини рядками відомого українського поета Д. Павличка:


Життя без книги — хата без вікна.

Тюрма глуха і темна, мов труна, 

Крізь вікна книг свободи світло ллється,

Майбутнього видніє далина.


Джерело:
https://www.ukrlib.com.ua/sochm/printout.php?id=705

Немає коментарів:

Дописати коментар