субота, 15 травня 2021 р.

 


Міжнародний день сім’ї встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році і відзначається щорічно 15 травня (резолюція A/RES/47/237 від 20.09.1993 р.). Встановлення цього дня покликане звернути увагу громадськості різних країн на численні проблеми сім’ї. На думку Генерального секретаря ООН Кофі Аннана, коли зневажаються основні права однієї сім’ї - єдність всієї людської сім’ї, членами якої вони є, перебуває під загрозою.
Будучи одним із основних інститутів суспільства, першою сходинкою соціалізації людини, сім’я розвивається та видозмінюється разом із навколишнім світом, по-своєму реагуючи на вимоги часу, відповідаючи на громадські потреби і сама формує їх.
Сім’я як основний елемент суспільства була і залишається берегинею людських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Завдяки сім’ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу!
У всі часи по відношенню держави, а також по становищу сім’ї в суспільстві судили про розвиток країни. Це тому, що щасливий союз сім’ї і держави - необхідна запорука процвітання і добробуту її громадян.
З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Вона - джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, то, на чому будується будь-яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина. Благополуччя родини - ось мірило розвитку і прогресу країни.
Радимо прочитати











 

Яке щастя жити на світі, коли за спиною стоїть СІМ’Я!
Вірші українських поетів про родину

***

Яке щастя жити на світі,
Коли я в світі не одна.
Коли душа теплом зігріта
І за спиною стоїть РОДИНА
Здатні зрозуміти ми не відразу…
На це потрібно багато років:
СІМ’Я дається лише один раз –
Дорожче, ближче, краще немає…

***

Сім’я — це замок, затишок і спокій,
Тепло половинки для серця рідна,
Сміх діток, турбота, любов, доброта,
Сім’я — це будинок, де сміється душа!
Твоя опора
Любили тебе без особливих причин
За те, що ти – онук,
За те, що ти – син,
За те, що малюк,
За те, що ростеш,
За те, що на тата і маму схожий.
І ця любов до кінця твоїх днів
Залишиться таємницею опорою твоєї.
Валентин Берестов

***

Якщо взяти Любов і Вірність,
До них додати почуття Ніжність,
Все помножити на роки,
То вийде — СІМ’Я!

***

Я в будинок, як на фортецю,
Не пущу ворога,
Родину люблю я,
Як природу.
Моя сім’я мені дорога,
Я за неї у вогонь і в воду.

***

Нехай процвітає сім’я,
Нехай вірність, добро і любов
Ведуть вас по життю, друзі,
Щасливими роблячи знову!
Нехай кожен пречудовий мить,
Що разом з сім’єю проведено,
Посмішкою прикрасить ваш лик,
І буде схожим на сон!

***

Любіть і цінуйте Щастя!
Воно народжується в сім’ї,
Що може бути її дорожче
На цій казковій землі!!!

Сім’я — це сім ти
Сім’я — це сім ти:
Ти ласкавий, ти курить,
Ти снящийся, ти не сплячий,
Спортивний канал дивиться,
Молчащий до хрипоти.
Віра Павлова

Я — родина
Я — родина
У мені як у спектрі живуть сім «я»,
Нестерпні, як сім звірів
А самий синій свистить у сопілку!
А навесні
Мені сниться,
що я — восьмий!
Андрій Вознесенський

***

Міцна буває та сім’я,
Де хрест стоїть на слові «Я»,
Де править тільки слово «МИ»,
Де є спільні мрії.
Де є достаток і затишок,
Де діти весело снують,
Де вічно спалахує знову,
Така пристрасна ЛЮБОВ!!!

***

Любов, сім’я і вірність —
Все це є у нас!
І що особливо цінно,
Нам важливий кожен годину,
Коли ми поруч, разом,
Нам дуже добре,
Коли сміються діти,
Про що мріяти ще?

***

Сім’я – це діти,
І нехай на планеті,
І в пам’яті серця, і в дитячих очах,
Завжди залишається
Добре сонце,
Світла ніжність – родинне вогнище.
Тут діти грають,
Тепло і затишок.
Тут в життя проводжають,
Але перш – дають.

Господь дав людині сім’ю для чого? Для того, щоб сім’я привела його в Царство Небесне. Сім’я — це школа любові.
                                                           Протоієрей Димитрій Смирнов



Немає коментарів:

Дописати коментар